Contact +31 (0)40 249 36 05 √ Gratis verzending √ Gratis retourneren √ Op werkdagen voor 21u besteld, morgen in huis

Levering

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN VAN MIJN BESTELLING?
- Verzendkosten binnen Nederland, Belgie en Duitsland zijn gratis

WAT IS DE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?
NP Fashion verstuurt alle pakketten met DHL. Wij streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden onder de volgende voorwaarden:
- Gratis verzending binnen Nederland, België en Duitsland
- Op werkdagen voor 21u besteld, morgen in huis
- Geen weekend bezorging
- Gratis tweede leveringspoging bij niet-thuis

IK BEN NIET THUIS. WAAR IS MIJN BESTELLING NU?
Na de gratis tweede leveringspoging bij niet-thuis, laat DHL een afhaalbericht achter in jouw brievenbus. De bestelling kan worden afgehaald bij een van 1800 DHL ophaalpunten in Nederland en bewaar het verzendbewijs. Check de dichtstbijzijnde locatie op DHL service punt

BEZORGEN OP EEN ANDER AFLEVERADRES
Ben je niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen, geef je jou aankoop cadeau, of wil je jouw pakketjes afhalen in een van onze Brand Stores? Dan kun je ervoor kiezen de bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan het factuuradres. 

ZIJN NIET ALLE ARTIKELEN GELEVERD?
Meerdere artikelen in een bestelling worden mogelijk in delen geleverd. Hiervoor worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht. Het pakket en de leverstatus kun je volgen door in te loggen bij DHL track & trace. De inloggegevens zijn verstuurd naar het door jou opgegeven email adres.

IS JOUW LEVERING VERTRAAGD?
Bij een leververtraging nemen wij binnen 3 werkdagen contact met je op. 

IS JOUW BESTELLING ONVERHOOPT TOCH NIET LEVERBAAR?
Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is dan berichten wij je hier binnen 5 werkdagen over. Het betaalde bedrag maken wij dan binnen 14 dagen op jouw rekening over. 

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen teruggestort. 

IS JOUW BESTELLING NIET/FOUTIEF GELEVERD?
Indien jouw geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste order kun je contact opnemen met de klantenservice van NIKKE. Wij zijn bereikbaar via webshop@nikkie.nl.

OP DE WEBSHOP IS MIJN MAAT NIET MEER LEVERBAAR, KAN IK DEZE TOCH BESTELLEN?
Als er een maat van een bepaald artikel niet in de webshop staat, dan is deze (tijdelijk) niet op voorraad en daarom niet te bestellen. Deze maat kan nog binnen komen, dus je kunt later nog eens kijken op de website of de dichtstbijzijnde NIKKIE Store bezoeken.

KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je per mail een track & trace code van DHL. Hiermee kun je de status van de bestelling bekijken.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen. Als je het artikel in een andere maat wenst te ontvangen, kan je het artikel (indien voorradig) ook ruilen.

IK BEN IN HET BEZIT VAN EEN KORTINGSCODE
Bij het afronden van je bestelling kun je jouw kortingscode invoeren. Indien het kortingsbedrag en het factuurbedrag niet overeenkomen  dien je het openstaande bedrag via de betaalmethodes te voldoen.