Contact +31 (0)88 50 62 822 √ Gratis verzending √ Gratis retourneren √ Op werkdagen voor 21u besteld, morgen in huis

Bestellen

OP DE WEBSHOP IS MIJN MAAT NIET MEER LEVERBAAR, KAN IK DEZE TOCH BESTELLEN?
Als er een maat van een bepaald artikel niet in de webshop staat, dan is deze (tijdelijk) niet op voorraad en daarom niet te bestellen. Deze maat kan nog binnen komen, dus je kunt later nog eens kijken op de website, of de dichtstbijzijnde NIKKIE Brand Store bezoeken.

KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je per mail een track & trace code van DHL. Hiermee kun je de status van de bestelling bekijken. LET OP, het kan tot 24 uur duren voor dat je je bestelling kunt volgen.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN/WIJZIGEN?
Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren en/of wijzigen, omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze gratis retour sturen dmv het bijgeleverde retourlabel.

IK BEN IN HET BEZIT VAN EEN KORTINGSCODE
Bij het afronden van je bestelling kun je jouw kortingscode invoeren. Indien het kortingsbedrag en het factuurbedrag niet overeenkomen dien je het openstaande bedrag via de betaalmethodes te voldoen.